Monday 18 June 2012

Drama terbaru Lee Jun Ki Arang and the Magistrate dari MBC!

Huhu~korang kenal tak Lee Jun Ki? alaaa..hero ke2 dalam cite my girl tu..kalau tak silap laa name dye dlam cite tu Seo Jung Woo yang cantik cute miut lagi menawan tuu~!
huh,nah aku kasi tengok gmbar dye nie!
Huh amacam?  kenal x !!

Nie nk cite... dye baru keluar dari army..fresh lagi tuu..keluar2 terus jew wat comeback drama dengan actress Shin Min Ah..alaa~yang belakon dengan actor Lee Seunggi dlam cite My Girlfriend Is A Gumiho tuu!!.meh nk tunjuk sikit~!
ni laa shin min ah,cute kn. suke lesung pipit dye~!
Haaa! memang sepadan diaorang nie kan,  Junki n Gumiho ...!!! gandingan yg mantap...tak sabar aku nak tengok..!  tuu yg excited sangat nie..Kkk.Diorang akan berlakon drama "Arang and the Magistratecite 'saeguk' (cite zaman dulu) .. suke tgk cite sageuk nie..pakai hanbok..cunnnnnn!
Huh..ni laa drama terbaru Arang And the Magistrate !Next month buat kt siaran MBC.

Sebab terlalu excited so aku nk share ckit plot dia kat korang sume..hahahah~

Haaa....cite nie mengisahkan tentang hantu yang nakal ,kuat ,berani dan melulu Arang(Min Ah) yang telah dibunuh dengan kejam dan ingin membalas dendam kepada orang yang telah membunuhnya..Ia secara tiba-tiba muncul di hadapan seorang hakim yang kacak tetapi bersikap sombong,panas baran dan berlagak (Jun Ki) dan memohon supaya Eunoh mencari semua orang yang terlibat didalam pembunuhannya!~


Drama nie mula pada  25th July 2012
Cast: Lee Joongi (이준기) Shin Min Ah (신민아) Yeon Woo Jin (연우진) Hwang Bora (황보라)Han Jeong Soo(한정수)Kwon Oh Joong (권오중)and Yoo Seung Ho( 유승호) as a Cameo, etc.



No comments:

Post a Comment